تبلیغات
افق های آرمانی - طراحی امور گرافیکی

امروز:

طراحی امور گرافیکی

معرفی یک شرکت تبلیغاتی از دیدگاه دیگر ...

در جهان امروز برای ماندگار شدن در رقابت تنگاتنگ میان قدرت های اقتصادی در هر جامعه ای باید نام خود را به صورتی متفاوت به همگان نشان داد و بستر را برای رشد و گسترش کسب و کار فراهم کرد زیرا اندکی لغزش و بی توجهی به اصول تجارت نتیجه ای جز کاهش فروش  و در نتیجه از دست دادن بازار نخوهد داشت.

به همین منظور برندینگ را می توان چرخه ای دانست که باید پیوسته صورت بگیرد تا ستاره بخت آن نام تجاری همیشه بدرخشد و هرگز به سوی کم فروغی نرود.برندسازی راهی است که در میان جدال های پیدا و پنهان باید آن را پیمود.یکی از آن مواردی که در نمودار رشد هر شرکتی می تواند خودنمایی کرده و به چشم می آید بحث طراحی گرافیک است.زیرا هر محصولی و خدماتی برای جلوه بهتر و پا گذاشتن روی تابلوهای تبلیغاتی و پشت جلد مجله ها باید از گرافیک خوبی برخوردار باشد.برای ارائه هر کالایی ما نیاز به بسته بندی داریم تا آن را به دست مصرف کننده برسانیم در این میان بسیاری از 

افراد از این موضوع غافل هستند که کالایی که روانه بازار می کنند هر اندازه هم که ویژه و گران قیمت باشد اگر در یک بسته مناسب به دست خریداران نرسد بخش زیادی از ارزش خود را از دست داده و به یک کالای دست دوم تبدیل می گردد.متاسفانه بسیاری از فعالان بازار با نا آگاهی از همین موضوع تیشه به ریشه سرمایه خود می زنند و دلیل شکست را در خود محصول جست و جو می کنند که در پایان با صرف هزینه های زیاد نمی تواند جای پای خود را بر روی این زمین ناهموار محکم کنند.برای رسیدن به همه ی این آرزوها که در پس امید به موفقیت پنهان شده اند باید یک کمپین تبلیغاتی تدوین 

شده داشت تاهمه ی اهداف را سر وسامان بخشد و در چهارچوب یک برنامه جامع و پیشرو راهگشای مناسبی برای عبور از گذرگاههای دشوار و تلاطم های پیش بینی نشده بازار داشت.زیرا کمپین می تواند تبلیغات را به صورت موثر و کارآمد درآورد و شلخته گی که گاه و بیگاه در میان بودجه های تبلیغاتی به روشنی دیده می شود از بین ببرد اما برای داشتن این کمپین باید به سراغ یک شرکت مناسب و با تجربه نیز رفت که با زیر و بم آنچه در جریان است آشنا باشد و نبض بازار را در دست گرفته و بداند کدام تپش های بازار از سر مهربانی است و کدام از سر خشم  ...


برخی از خدمات واحد طراحی گرافیک شرکت تبلیغاتی ادریس :

- طراحی و تعریف هویت بصری سازمانی ( Corporate Visual Identity )

- طراحی لوگو ( طراحی نشانه تصویری ) و طراحی لوگوتایپ ( طراحی نشانه نوشتاری )

- طراحی کاتالوگ ، بروشور ، فولدر و پوسترهای تبلیغاتی

- طراحی ست اوراق اداری ( سربرگ ، پاکت ها ، کارت ویزیت و . . . )

طراحی بسته بندی محصولات

- طراحی تابلو های تبلیغاتی

- طراحی گرافیک صفحات وب

- صفحه آرایی و فرم بندی مجلات و نشریات

http://www.edris-ac.com


نوشته شده در : یکشنبه 12 دی 1395  توسط : نویسنده ایرانی.    نظرات() .

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.