تبلیغات
افق های آرمانی - مطالب اردیبهشت 1396

امروز:

مواد لازم برای تهیه مربای انبه و آناناس ویژه

آموزش آشپزی به زبان ساده ...

انبه از جمله میوه هایی است که بیشتر برای تهیه ترشی از آن استفاده میشود امروز قصد داریم طرز تهیه مربای انبه و آناناس ویژه را به شما عزیزان آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه مربای انبه و آناناس ویژه

  1. ٢ فنجان انبه رسیده
  2. ١ فنجان آناناس خرد شده
  3. آب آهک ١/٣ فنجان (یا لیمو)
  4. ٢ فنجان شکر

 آموزش انواع دسر در سایت http://www.fa٣tfood.com


طرز تهیه مربای انبه و آناناس ویژه

سعی کنید انبه رسیده را برای این مربا استفاده کنید .پوست انبه را گرفته و آن را به قطعات کوچک خرد کنید.با گوشت کوب آن را به صورت خمیر درآورید و کمی آب روی آن ریخته و بگذارید تا به مدت ٥ دقیقه بپزد.بقیه مواد تشکیل دهنده را به مواد مورد نظر افزوده و خوب مخلوط کنید و به جوش آورید.شکر را به مواد اضافه کرده و به مدت ١٥ تا بیست دقیقه بگذارید تا غلیظ شود.پوره را در ظرف های استریل شده دربسته و در جای خنک نگه دارید.

 

خواص انبه

انبه رسیده و شیرین ، نرم است و پوستی صاف دارد. پوست چروکیده نشانه ماندگی استزمان برداشت انبه بصورت تازه خوری و رسیده ، اواخر خرداد به بعد است که متاسفانه این محصول را از اواخر اردیبهشت ، طی فرآیند کاربیت رسیده می کنند
بعضی از باغداران شهرستان میناب میوه انبه را نرسیده یا کال برداشت می کنند و آنها را درون جعبه همراه با مقداری کاربیت می گذارند گازی که از سنگ کاربیت تولید می شود در فاصله ۷۲ ساعت ، انبه را نرم و پوست آن را زرد به شکل انبه رسیده می کند و برای فروش به بازار می آورند

تعدادی از باغداران می گویند : انبه هیچ وقت روی درخت رسیده نمی شه و اگه بصورت کال برداشت نکنیم خراب میشه ،که این رو یکی از کارشناسان جهاد کشاورزی میناب تکذیب کرد و گفت: باغداران فقط به دلیل جنبه اقتصادی ، این کار رو انجام می دهند و دلیل دیگری ندارد.کاربیت هنگامی که در مجاورت هوا قرار می گیرد از خود گاز استیلن تولید می کند و خود به خود گرم می شود ، چنانچه به آن آب اضافه شود این گاز چند برابر می -شود ، به گفته محققان این گاز سرطان زا و سمی است.
از کاربیت در صنعت جوشکاری استفاده می شود



نوشته شده در : یکشنبه 24 اردیبهشت 1396  توسط : نویسنده ایرانی.    نظرات() .

فروشگاه اینترنتی ایدان

بزرگی و بد شکل بودن بینی و حساس بودن به فرم بینی یکی از رایج ترین مشکلات بین انسانها و به خصوص بانوان در این زمانه است . شکل بینی گاهی علاوه بر چهره نامناسبی که به فرد می دهد باعث می شود فرد در جمع ها و در مجالس و میهمانی ها اعتماد به نفس کافی را نداشته باشد . گاها با یک تغییر شکل بینی , چهره فرد متحول می شود و تغییر شگرفی در قیافه وی به وجود می آید .

برای تغییر شکل بینی نیاز نیست که تن به جراحی هایی داد که هم هزینه زیادی را میطلبد و هم اینکه عارضه های خود را دارد . با خرید کوچک کننده بینی ایدان شما به راحتی میتوانید شکل بینی خود را تغییر بدهید .

برای خرید بی واسطه این محصول میتوانید از سایت معرفی شده در همین پست اقدام نمایید . برخی از ویژگی های این دستگاه به شرح زیر می باشد :

check

 بیش ترین اثر در کوتاه ترین زمان

check

 عمر طولانی و دوام بسیار زیاد

check

 کوچک کننده و فرم دهنده بینی

check

 مسدود نکردن راه تنفس

check

 دارای کیفیت مرغوب با ۲ پد سلیکونی

check

 قابلیت تنظیم پد ها در ۳ حالت برای وارد کردن فشار بیشتر یا کمتر

check

جلوگیری از تجمع چربی در ناحیه بینی

check ویژه بینی های گوشتی و غضروفی

check

 فقط با استفاده ۲۰ دقیقه در روز

check

دارای کیفیت بالا قیمت بسیار مناسب

check

 بدون هیچ گونه عوارض جانبی

check

 استفاده بسیار آسان

check

دارای تایدیه و مجوز از وزارت بهداشت

check

 پد ها از جنس ضد باکتری و دئودورانت مبیاشند که به هیچ وجه به پوست شما آسیب نمی رسانند.

check دستگاه کوچک کننده بینی آیدان اصل+گارانتیو….


نوشته شده در : یکشنبه 17 اردیبهشت 1396  توسط : نویسنده ایرانی.    نظرات() .

چگونه یک تور یا پکیج مسافرتی مناسب را انتخاب کنیم؟

تعطیلات یک سرمایه گذاری مهم می باشد. شما به همان اندازه که برای خرید یک ماشین,تلویزیون صفحه تخت بزرگ , تجهیزات سرگرمی مخصوص خانه و سایر هزینه های مهم برای خانه تحقیق می کنید و سعی می کنید که یک انتخاب درست داشته باشید ,شایسته است که برای گذراندن تعطیلات مناسب هم تحقیق کنید و یک برنامه ریزی درست داشته باشید.آنچه شما باید بدانید,تبحر در اینکه چگونه پول خود را خرج کنید و با چه کسی,می تواند از به وجود آمدن مشکل  جلوگیری کند و به شما کمک کند تا یک تعطیلات خوب را تجربه کنید.

در ادامه سعی می کنیم شما را با مزایای تورها و پکیج های مسافرتی آشنا کنیم و نکاتی را در مورد خرید کردن به شما پیشنهاد کنیم تا برای تعطیلات خود  انتخابی درست داشته باشید.

ما امیدواریم که در برنامه ریزی برای یک تعطیلات رویایی به شما عزیزان کمک کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

تور(Tour) چیست؟

تور, مسافرتی است که به صورت گروهی انجام می گردد و برنامه مسافرت از پیش برنامه ریزی شده است.

اکثر تورها شامل موارد زیر می باشند:

·       محل اقامتش

·       تعدادی وعده غذاییش

·       بازدید از جاذبه های گردشگری

·       ترانسفر زمینی(سفر با اتوبوس)

راهنمای تور یا تور لیدر :

مدیر یا راهنمای حرفه ای تور که گروه را همراهی می کند و در بازدید از جاذبه های گردشگری نقش راهنما را دارند.

 

پکیج مسافرتی(Vacation Package) چیست؟

پکیج مسافرتی مخصوص کسانی می باشد که به صورت مستقل سفر می کنند.

اکثر پکیج های مسافرتی شامل :اقامت در هتل, اتومبیل کرایه و ترانسفر هوایی می باشند واغلب پکیج های مسافرتی شامل یک سری آپشن هستند که شما بر حسب بودجه ای که دارید می توانید آنها را به پکیج خود اضافه کنید.

 

به طور خلاصه, سالانه میلیون ها گردشگر تور ها و پکیج های مسافرتی متنوع و ویژه  را می خرند و از اوقات فراغت خود لذت می برند.

 

 مزیت های سفر گروهی:

رزرو تورها و پکیج های مسافرتی چندین مزیت دارد که مهم ترین مزیت آنها "قیمت" می باشد.به دلیل اینکه برگزار کننده تور خدمات محل اقامت در هتل ,حمل و نقل زمینی,گشت های شهری و گردشگری ,غذا و سایر خدمات را به صورت عمده و در حجم بالا می خرد ,تورها از لحاظ قیمتی بسیار مقرون به صرفه می باشند.

خرید تور و پکیج مسافرتی به معنای "آرامش خاطر" می باشد.

 

وب سایت "نت یاب" یک دانش نامه جامع مسافرتی در مورد مسیرهای گردشگری پر طرفدار می باشد و اطلاعات مربوط به هتل ها ,جاذبه های گردشگری,مراکز خرید,رستوران ها ,بیمارستان ها و سایر اطلاعات مورد نیاز گردشگرها در سایت "netyab.net" در دسترس علاقمندان به سفر می باشد.

 

سولات مهم دیگری هم هستند که هنگام مقایسه تورها باید آنها را در نظر بگیریم:

 

آیا شما راحت هستید که زمانی را صرف مسافرت با اتوبوس,قطار و سایر روش های مسافرت در تور کنید؟

آیا تور  پیاده روی هم دارد؟

آیا وقت آزاد کافی برای خرید کردن و سایر کارهی شخصی دارید؟

 

هر شخصی سطح انرژی و ماجراجویی های خاص خودش را دارد که باید با توجه به علایق و توانایی هایش پکیج مناسب خود را انتخاب نماید.

در ادامه لیستی از جاذبه های گردشگری بعضی از مسیرهای گردشگری را به شما عزیزان معرفی می کنیم :

جاذبه های گردشگری باتومی گرجستان:

·       آکواریوم باتومی گرجستان

·       پارک ساحلی و باغ بوتانیک Botanical باتومی گرجستان

·       مرکز تفریحی Pier Batumi در باتومی

جهت مشاهده اطلاعات جاذبه های گردشگری باتومی اینجا را کلیک نمایید.

جاذبه های گردشگری روسیه:

·       مسجد قل شریف روسیه

·       پارک ملی آرکایم روسیه

·       آسمانخراش هفت خواهر روسیه

·       کلیسای عظیم واسکِرِسنی

·       جنگل آرزاماس روسیه

·       بیابان چارا روسیه

·       غار کاشکولاک خاکاسی روسیه

·       مسجد ینیسیسک

جهت اطلاع از نرخ تور روسیه به صفحه "تور روسیه"  و جهت مشاهده جاذبه های گردشگری روسیه به صورت کامل به صفحه "جاذبه های روسیه" مراجعه نمایید.

 

هتل ها:

هیچ شکی نیست که محل اقامت در یک "سفر خوب" نقشی کلیدی دارد.بسیاری از مسافران می گویند که کیفیت محل اقامت در سفر برای آنها به چیزهای دیگر اولویت دارد. بهتر است که به مشخصات و درجه هتل کاملا توجه داشته باشید.

سیستم درجه بندی هتل ها در کشورهای مختلف متفاوت است که باید به این نکته توجه داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که موقعیت هتل هم مهم است.اگر هتل بیرون شهر باشد برای کسانی که با اتوبوس یا اتومبیل کرایه سفر می کنند و چشم انداز هتل هم برای آنها مهم است یک گزینه عالی است و از طرف دیگر اگر هتل داخل شهر باشد,شما وقت آزاد بیشتری برای گردش در شهر و خرید کردن دارید.

در ادامه لیستی از بهترین هتل های بعضی از مسیرهای گردشگری را به شما عزیزان معرفی می کنیم:

بهترین هتل های مشهد:

·       هتل مجلل درویشی مشهد

·       هتل الماس مشهد

·       هتل کوثر ناب مشهد

·       هتل قصر طلایی مشهد

·       هتل مدینه الرضا

·       هتل پارسیس مشهد

·       هتل پارس مشهد

·       هتل ایران مشهد

جهت اطلاع از نرخ تور مشهد به صفحه "تور مشهد"  و جهت مشاهده اطلاعات هتل های مشهد به صورت کامل به صفحه "هتل های مشهد"مراجعه نمایید.

بهترین هتل های کیش:

·       هتل فلامینگو کیش ۴ ستاره

·       هتل بزرگ ارم کیش ۴ ستاره

·       هتل پارمیدا کیش ۳ ستاره

·       هتل شایگان کیش

·       هتل سورینت صدف کیش

·       هتل سورینت مریم کیش

·       هتل داریوش کیش ۵ ستاره

·       هتل شایان کیش ۵ ستاره

·       هتل ایران کیش

·       هتل پارمیس کیش

جهت اطلاع از نرخ تور کیش به صفحه "تور کیش" و جهت مشاهده اطلاعات هتل های کیش به صورت کامل به صفحه "هتل های کیش" مراجعه نمایید.

بهترین هتل های وارنا بلغارستان:

·       هتل اطلس وارنا بلغارستان | چهار ستاره

·       هتل دابل تری بای هیلتون وارنا بلغارستان|چهار ستاره

·       هتل آسترا وارنا بلغارستان | چهار ستاره

·       هتل آرنا مار وارنا بلغارستان | چهار ستاره

·       هتل میموزا وارنا بلغارستان|چهار ستاره

·       هتل سنترال وارنا بلغارستان |چهار ستاره

·       هتل ساحلی ریویرا وارنا | پنج ستاره

·       هتل ساحلی مارینا گرند وارنا|پنج ستاره

·       هتل آکوا وارنا بلغارستان | چهار ستاره

جهت اطلاع از نرخ تور بلغارستان به صفحه "تور بلغارستان" مراجعه نمایید.

وعده های غذایی:

میل کردن غذا یکی از لذت بخش ترین بخش های تجربه سفر است.

هر روز شامل چند وعده غذایی و چه نوع غذاهایی می شود؟آیا شما می توانید غذا را از منو انتخاب کنید یا انتخاب های محدودی دارید؟

در ادامه لیستی از بهترین رستوران های بعضی از مسیرهای گردشگری را به شما عزیزان معرفی می کنیم که با کلیک روی نام رستوران می توانید اطلاعات رستوران را به صورت کامل مشاهده نمایید:

رستوران های معروف تفلیس گرجستان:

·       رستوران این دِ شادو آو متخی تفلیس گرجستان

·       گروه رستوران های تسیسکویلی تفلیس گرجستان

·       رستوران تگلائورا تفلیس گرجستان

جهت اطلاع از نرخ تور گرجستان به صفحه "تور گرجستان"  مراجعه نمایید.

رستوران های معروف ارمنستان:

·       رستوران دولماما ارمنستان

·       رستوران آرموتز ارمنستان

·       رستوران آرارات ارمنستان

·       رستوران ایرانی پروانا ایروان ارمنستان

·       رستوران ایرانی آریا ارمنستان

·       رستوران ایرانی شیروان ارمنستان

جهت اطلاع از نرخ تور ارمنستان به صفحه "تور ارمنستان" جهت مشاهده اطلاعات رستوران ها به صفحه "رستوران های ارمنستان" مراجعه نمایید.

آژانس های مسافرتی: بهترین شانس شما

با توجه به تعدد مقصد های گردشگری,قیمت ها,سطح خدمات و امکانات متنوع, شما نیاز دارید که یک آژانس مسافرتی در انتخاب تور و پکیج مسافرتی مناسب به شما کمک کند.

آژانس های مسافرتی با تجربه و تخصصی که در این زمینه دارند می توانند به شما کمک کنند که "بهترین پکیج" را انتخاب کنید.

در ادامه یک لیست از سوالات را به شما معرفی می کنم که در صورتی که به آژانس ها مراجعه کنید از شما می پرسند:

 

"بودجه سفر" شما چقدر است؟

چه نوع "تجربه ای" را می خواهید؟ داخلی یا خارجی؟درون شهری یا برون شهری؟کوهستان یا ساحل؟

آیا این یک سفر خانوادگی  است که در آن تفریح و سرگرمی برای کودکان مورد نیاز است؟آیا شما به "آرامش" در سفر نیاز دارید یا اینکه "فعالیت وهیجان" را دوست دارید؟آیا شما ماندن در یک جا را دوست دارید یا گردش را؟آیا شما عاشق سرگرمی های متنوع هستید؟

"چه موقع" می خواهید سفر کنید؟قیمت ها در فصل های پر فروش("high season ") متفاوت است


نوشته شده در : شنبه 16 اردیبهشت 1396  توسط : نویسنده ایرانی.    نظرات() .

بزرگترین سایت طراحی کمپین تبلیغات دیجیتالی

راهنمای طراحی کمپین های تبلیغات دیجیتالی هدفمند
امروزه دنیای دیجیتالی درتمامی جنبه های زندگی وکار افراد توسعه پیدا کرده و استفاده از ابزارهای دیجیتالی یکی از الزامات اصلی زندگی هر فردی شده است. دراین میان ضریب نفوذ بالای اینترنت در کشور با عددی حدود ۷۴ درصد، توسعه استفاده از ابزارهای دیجیتالی شخصی همراه با ویژگیهای منحصربفرد این ابزارها از قبیل شخصی بودن، در دسترس بودن، قابلیت انتخاب مخاطبان هدف، تعاملی بودن، قابلیت سنجش اثربخشی و در نهایت هزینه پایین اطلاع رسانی وتبلیغات در آنها، این رسانه های دیجیتالی را تبدیل به یکی از مهمترین و اثربخش ترین رسانه های تبلیغاتی نموده است.
هر چند که روندهای تبلیغات در جهان حاکی از این است که امروزه، رسانه های دیجیتالی تبدیل به یکی از مهمترین رسانه تبلیغاتی شرکت ها شده است و شرکتها برنامه های تبلیغات دیجیتالی گسترده خود را در حال برنامه ریزی و اجرا دارند، لذا گاها شرکتها قادر به بهره گیری مناسب از این رسانه های نوین و ارزشمند نمی باشند. بخش عمده این مشکلات را می توان در عدم برنامه ریزی و پیشبرد موضوع در قالب کمپین های تبلیغات دیجیتالی جامع، عدم توجه به ویژگیها و الزامات خاص این رسانه های دیجیتالی و در نهایت توجه اندک به تعریف دقیق بازار هدف و بهره گیری از ویژگی های هدفمندسازی رسانه ها عنوان نمود.
از این رو شکی نیست که توجه به توسعه دانش کاربردی تبلیغات دیجیتالی و آشناسازی مدیران شرکتها با نحوه برنامه  ریزی و اجرای کمپین های تبلیغاتی  دیجیتالی هدفمند، بایستی مورد توجه خاص قرار گیرد. در این راستا می توان مراحل پایه ای زیر را برای پیشبرد کمپین های تبلیغات دیجیتالی هدفمند با اثربخشی بالا پیشنهاد نمود:
–    اهداف خود را از تبلیغات دیجیتالی به صورت دقیق مشخص نمایید. به اصطلاح تعیین  کنید اینکمپین تبلیغاتی قرار است چه مشکلاتی را حل نموده یا شما را  در رسیدن به چه اهداف کسب و کاری یاری نماید. فراموش نکنید تعیین دقیق اهداف کمپین تبلیغاتی شما، اولین و مهمترین اقدام شما در توسعه یک کمپین اثربخش خواهد بود.
–    استراتژی برند را پیشرانه و مبنای هویت دیجیتال خود قرار دهید. هماهنگی میان هویت دیجیتالی شما با استراتژی برند، ضمن تقویت  جایگاه برند شما در بازار، موجب ایجاد هم افزایی در انتقال پیام شما به مخاطبان بازار هدف خواهد شد. ضمن اینکه تبلیغات برندینگ می تواند با بالا بردن اعتبار حرفه ای شما، جایگاه شما را در بازار تقویت نموده و بر روند توسعه فروش شما در بازار هدف بیفزاید.
–    مخاطبان خود را به درستی شناسایی و تعریف نمایید. تعیین و کسب شناخت مناسب از بازار هدف، یکی از مهمترین اقدامات شما در طراحی و پیشبرد یک کمپین تبلیغات دیجیتالی موفق خواهد بود. لذا بر اساس معیارهای بخش بندی مناسب، بخش های بازار را تعریف کرده و سپس سعی کنید تا شناخت مناسبی را از هر بخش به دست آورید. توسعه پروفایل شخصیتی خریداران یکی از بهترین ابزارهای شما برای شناخت مشتریان بازار هدف خواهد بود.
–    پیام خود را به درستی تعریف و به صورت خلاقانه ای توسعه دهید. مهمترین چیزی که از  شما در بازار منتشر خواهد شد، پیام تبلیغاتی شما خواهد بود. توجه  به مخاطبان، بهره گیری از خلاقیت در توسعه پیام و نیز استفاده از قدرت تعاملی رسانه های دیجیتال، بایستی از مهمترین توجهات شما در توسعه یک پیام خلاقانه مناسب خواهد بود.
–    رسانه های دیجیتال خود را بر اساس عوامل بالا تعیین نمایید. در فضای دیجیتال شما این امکان را دارید تا بر اساس جامعه  هدف، مخاطبان و پیام طراحی  شده، از رسانه های مناسب بهره ببرید. لذا با بهره گیری از امکانات و قدرت رسانه های دیجیتال، هدفمندی و دسترسی مناسب به مخاطبان بازار هدف را در بالاترین سطح به اجرا بگذارید. همچنین با برنامه ریزی مناسب رسانه های دیجیتالی، مسیر دستیابی به اهداف تعیین شده برای کمپین را هموار نمایید.
–    بودجه تبلیغات دیجیتال خود را تعیین نمایید. اصولاً هزینه های تبلیغات در رسانه های دیجیتالی به قدری پایین است  که بعید است شرکتی، حتی شرکتهای متوسط و کوچک، محدودیتهای بودجه ای خاصی در این زمینه داشته باشند. با اینحال لازم است تا بودجه بندی کمپین خود را به دقت مشخص نمایید.
–    کمپین تبلیغات دیجیتالی خود را به دقت ارزیابی نمایید. به منظور توسعه کمپین های اثربخش، لازم است تا پس از انجام  هر کمپین، اثربخشی هر کمپین بر  اساس اهداف تعیین شده مورد ارزیابی قرار گیرد. قابل ذکر است رسانه های دیجیتال، معیارهای قابل سنجشی از عملکرد کمپین در حوزه مشتریان به شما ارائه می نمایند و قدرت ارزیابی شما را از کمپین های اجرا شده، بالا می برند.
–    لیدهای ایجاد شده را به دقت و بر اساس اهداف کمپین رصد نمایید. تبلیغات، تازه ابتدای راه است و این شما  هستید که با تدوین برنامه های مناسب می  توانید لیدهای (سرنخ های فروش) ایجاد شده را توسعه داده و به فروش تبدیل کنید و از منافع آنها در بلند مدت بهره مند شوید. لذا با توسعه برنامه مدون در حوزه ارتباط با مشتریان، لیدهای ایجاد شده را در مسیر فروش پیش برده و اثربخشی کمپین را نیز در بلندمدت بسنجید.
در این راستا و با هدف توسعه دانش حرفه ای و کاربردی در حوزه طراحی و اجرای کمپین های دیجیتالی هدفمند، با تاکید بر محورهای فوق  الذکر، برای اولین بار کنفرانس تخصصی تبلیغات دیجیتالی در ۲۶۶ دی ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می گردد. این کنفرانس تاکید ویژه ای بر توسعه تبلیغات دیجیتالی هدفمند به منظور پوشش دهی به اهداف تبلیغات شرکت ها و نیز ایجاد بالاترین سطح دسترسی و اعتبار در بازار هدف شرکتها دارد تا بتواند با افزایش اثربخشی کمپین های تبلیغاتی ، بهترین نتایج را برای آنها ایجاد نماید. در این کنفرانس سعی خواهد شد تا با انتقال دانش تخصصی و کاربردی ازطریق سخنرانی اساتید، مشاوران و مدیران متخصص حوزه تبلیغات و دیجیتال و نیز ارائه تجربیات و نتایج کمپین های موفق دیجیتالی، زمینه ای را برای کسب دانش و تجربه برای صاحبان کسب و کار و مدیران بازاریابی و تبلیغات فراهم آورد.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کنفرانس تبلیغات دیجیتالی به آدرسwww.DigiAdConf.irr مراجعه نمایید.


نوشته شده در : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396  توسط : نویسنده ایرانی.    نظرات() .