تبلیغات
افق های آرمانی - مطالب خرداد 1396

امروز:

ثبت اطلاعات پزشکان در سایت میهن پزشک

راه های نوین پیدا کردن پزشکان متخصص

همه مردم در مقطعی از زندگی نیازمند پزشک می شوند که انتخاب یک دکتر متخصص خوب به چالشی سخت تبدیل می شود. اما چه چیزی برای تشخیص یک دکتر متخصص خوب لازم است. در این مطلب سعی داریم درباره چگونه انتخاب کردن پزشک خوب صحبت کنیم.

پزشک با ادای یک سوگند، متعهد می‌شود به نجات زندگی‌ها بپردازد. پزشکان پس از سالیان سال تلاش و زحمت به حرفه طبابت مشغول می شوند و احترام برای تک تک آن ها الزامی می باشد.

اما هر شخصی سلیقه و درخواست خاص خود را دارد، بنابراین پزشکان و مراکز درمانی در دیدگاه افراد به خوب و بد تقسیم می شوند. در حال حاضر پزشکان و دندانپزشکان زیادی در شهر های مختلف ایران مشغول به کار هستند برای همین انتخاب ها و روش کار هر دکتری متفاوت خواهد بود.

MihanPezeshk.com

به طور کل دکتر متخصص خوب همین خصوصیاتی را خواهد داشت

الف – صمیمی، خونسر و اطمینان دهنده

ب – دلسوز و خلاق با مهارت های ارتباطی قوی

پ – روشنفکر و دارای اطلاعات گسترده و مفید

ت – دارای گوشی شنوا، صبور و با گذشت

ث – دارای قضاوت عادلانه و با منطق

شاید شناخت همه ویژگیهای پزشک خوب دشوارباشد و حتی با اطلاع از این شرایط ، ممکن است موارد دیگری در زمینه درمان برخی بیماران باشد که وی باید از آن آگاهی یابد. آنچه یک پزشک را به طبیبی حاذق تبدیل می‌کند همراهی علم پزشکی با هنر طبابت است. این دو متضاد هم نیستند بلکه کامل کننده یکدیگرند.

پیدا کردن دکتر خوب در شهر خود با استفاده از سامانه میهن پزشک بسیار آسان و سریع می باشد. این سامانه از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده و با هدف سرویس دهی گسترده جهت معرفی و انتخاب پزشکان سراسر ایران به فعالیت خود ادامه میدهد.

جستجو پزشک طبق تخصص و شاخه کاری

شما شاید علائمی در خود میبینید و یا قصد جراحی خاصی دارید و نمیدانید باید پیش چه پزشکی و چه متخصصی بروید. برای اینکار شما با مراجعه به صفحه آشنایی با تخصص های پزشکان میهن پزشک قادر به پیدا کردن دکتر مورد نظر خود خواهید بود. میهن پزشک دارای کامل ترین و دقیق ترین دسته بندی پزشکان و مراکز درمانی در ایران می باشد که به راحتی می توانید بهترین پزشک مورد نظر خود را پیدا کنید

بطور مثال برای جراحی زیبایی بینی پزشکان جراح عمومی، جراح پلاستیک و جراح گوش و حلق و بینی فعالیت می کنند ولی برای جراحی های تخصصی تر می توانید تخصص و نوع فعالیت طبق جراحی هایی که انجام میدهند را انتخاب کنید

پزشکان زنان و زایمان تشخیص، درمان و جراحی‌های رشته زنان در دوران قبل از بلوغ، باروری، یائسگی، انجام سزارین و زایمان طبیعی، نازایی، درمان سرطان‌های دستگاه تناسلی زنانه، بی‌اختیاری ادرار، عفونت‌های دستگاه تناسلی زنانه، اختلالات قاعدگی، کیست‌های تخمدان و. . . به این گروه از پزشکان ارتباط دارد.

جستجو و انتخاب پزشک طبق نظرات بیماران

یکی از امکانات میهن پزشک جمع آوری نظرات بیماران پزشکان می باشد. شما با مشاهده امتیازات و نظرات بیماران می توانید بهترین پزشک مورد نظر خود را پیدا کنید و با آسودگی خاطر مراجعه کنید.

بطور مثال شما به دنبال دندانپزشک متخصص ارتودنسی مناسب هستید ولی مطمئن نیستید کدام دندانپزشک بیمارانی با نظرات مثبت دارند و می توانید با خواندن نظرات و امتیازات بیمارانی که قبلا طبق تجربه شخصی خود نظر داده اند را مشاهده کنید.

جستجو پزشک و دندانپزشک در شهر خود

در حال حاضر فهرست پزشکان و دندانپزشکان بیش از ۳۶ شهر ایران همچون تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز، تبریز و غیره در سامانه میهن پزشک موجود می باشد.

آدرس و تلفن مطب پزشکان میهن پزشک بصورت هفتگی بروزرسانی می شود و شما میتوانید پروفایل پزشکان را بصورت کامل به همراه اطلاعات، عکس ها، مقالات و ویدیو های مربوطه مشاهده نمایید.

مجله سلامت و پزشکی، فهرست بیماری ها، داروها، روش های درمانی و علائم بدن نیز از جمله امکانات سایت میهن پزشک می باشد.


نوشته شده در : چهارشنبه 24 خرداد 1396  توسط : نویسنده ایرانی.    نظرات() .

لباس اداری فرم

برای هر یک از وجوه بصری برند که در داخل یا خارج سازمان استفاده می‌شوند طراحی ویژه‌ای انجام می‌شود.

این موارد از لباس فرم کارکنان مانند : مانتو اداری ، لباس فرم  ، مانتو هواپیمایی ، لباس فرم سازمانی و لوازم داخلی تا تابلوهای سازمانی و سردر مجموعه متفاوت هستند.

با توجه به توضیح بالا، میتوان ۸ کاربرد مهم المان های بصری سازمانی را به صورت زیر بیان کرد:

۱-     هر سازمان، شرکت، بنگاه اقتصادی و … نیازمند برنامه ای از پیش اندیشیده شده جهت ایجاد و حفظ ارتباط با مشتریان و مخاطبین خود است.
۲-    سازمان ها در رقابت تنگاتنگی با یکدیگر سعی در خلق تصویری متمایز از خود در اذهانن مشتریان و مخاطبین داشته و تمام تلاش خود را بکار می گیرند تا اولین تصویر ذهنی مخاطبین از آن گروه کالایی یا خدماتی را از آن خود نماید. آنچه مسلم است برند سازی، لازمه چنین هدفی است که باید بر اساس برنامه ای منظم و مدون بر حوزه های تولید وبازرگانی، اعمال گردد. این مفهوم را نباید با برندسازی اشتباه گرفت، در واقع ایجاد هویت بصری بخش از برنامه برندسازی است.
۳-    هویت بصری سازمانی، تصویری متحد و یکپارچه از سازمان ایجاد می کند. از نشانه( آرم) وو اوراق اداری گرفته تا تابلوها، از بدنه خودروهای در اختیار، تا سبک و سیاق تبلیغات، از یکسان سازی و استاندارد سازی لوگو، نشانه ها، رنگ ها، فونت ها گرفته تا هر چیزی که به آن سازمان مربوط می شود را شامل می شود و آگاهی نسبت به سازمان را افزایش می دهد.
۴-    هویت سازی بصری اقدامی مهم و خطیر است که با انجام دادن آن نام تجاری سازمان یاا محصول آن، وجه، نمود و ارزش افزوده پیدا می کند. اگر این هویت به درستی طراحی و اجرا شود، یادآور همیشگی و مستمر چهره سازمان بوده که در همه جا قابل رؤیت بوده و همه سهامداران، مشتریان و مخاطبان با دیدن آن خرسندانه به حرکت در آمده و وفاداری خود نسبت به برند را افزایش می دهند.

المان بصری سازمان

۵-    هویت سازی بصری برند، استاندارد نمودن یک برند در چارچوب قواعد و قوانینی گردآوری شده است که به صورت کتابچه ای تحت عنوان راهنمای هویت سازمانی (Corporate Identity Manual) یا راهنمای کاربردی برند (Brand Guidlines) تدوین می گردد.
۶-    بخش های فنی، مستند سازی و آرشیو، تبلیغات و بازاریابی یا روابط عمومی سازمان از اینن کتابچه مرجع استفاده می کنند تا اطمینان حاصل نمایند که تمامی مستندات بصری سازمان، چهره ای یکسان و حرف هایی متناسب با خط مشی آن سازمان دارند.
۷-    هویت سازی بصری باعث خواهد شد که برند شما یک هویت مستقل داشته باشد، هر گاهه مخاطبان شما محصولات، کاتالوگ، نامه ها، فاکتورها ، تابلوهای تبلیغاتی و … را مشاهده کرد به راحتی شما را بیاد آورد مثلا ترکیب رنگی و متد طراحی گرافیکی در تمام آنها یکسان و از یک آهنگ برخوردار باشد. برای نمونه می توان به بانک سامان اشاره کرد.
۸-    هویت بصری یعنی تمام آنچه توسط مخاطبان شما دیده می شود داراری یک شکل، ساخت وو رنگ همسان باشد و مثلا لوگوی شما برگرفته از یک طرز تفکر طراحی شده باشد.


نوشته شده در : سه شنبه 2 خرداد 1396  توسط : نویسنده ایرانی.    نظرات() .